2009. október 15., csütörtök

Szenteczki Zita


1991-ben született, gimnazista.

Szerepei a Föld Színháznál:
Anna (A végitélet napja, 2009)

Máshol:
Lora (Tennesse Williams: Üvegfigurák, 2008, r: Tarr Ferenc)
Mary Warren (Arthur Miller: Salemi boszorkányok, 2007, Zuti Krisztián)

Mi volt a legnehezebb a próbák során?
Mivel én csak később csatlakoztam a társulathoz a legnehezebb feladat az volt, hogy beilleszkedjek. (Bár ez nekem könnyem szokott menni, mégis annyi közös emlékük, élményük van már együtt, hogy eleinte kicsit kívülállónak éreztem magam, de jó érzés, hogy már velem is kezdenek gyarapodni a közös élmények, és lassan már én is velük nosztalgiázhatok!)

Mi volt a legszórakoztatóbb?
Amikor a főpróbán az átöltözés után valami hihetetlenül hülyén sikerült felvennem a ruhám, de próbáltam nagyon természetesen viselkedni....


Mi volt a legabszurdabb dolog, ami történt?
Amikor a Péterrel kitaláltuk, hogy a Bálint lakásában lévő elhagyatott biciklitárolóban fogjuk próbálni az utolsó Anna - Hudetz jelenetet, és minden lakóhoz becsöngettünk a biciklitároló kulcsáért!...

Miben hasonlítasz és miben különbözöl a karakteredtől?
Azt hiszem, hogy Anna közvetlensége, kíváncsisága, néha meggondolatlan viselkedése bennem is megvan, de a pimaszság (legalább is az ilyen mértékű) és a teljes kiábrándultság, ami a végén megjelenik, az nem nagyon jellemző rám....

Ha a karaktered hirtelen hajótörést szenvedne egy lakatlan szigeten, mit csinálna, hogy érezné magát az első három órában?
Borzalmasan magányosnak érezné magát!

Mi az a három szó, ami először eszedbe jut az előadásról/darabról?
kihívás, közösség, bűn

Mit tanultál, mivel gazdagodtál a próbafolyamat és az előadások során?
Rengeteget tanultam minden szereplőtől, a Bálinttól, az "Anna szereptől"...
Még sosem játszottam kettőzött szereposztásban, talán ez, a beilleszkedés, a szerep megértése, értelmezése, megjelenítése mind-mind nagyon jó önismereti gyakorlat volt!

1 megjegyzés:

  1. Szeretünk Zita,büszkék vagyunk rád!!
    "Kétkismadár"1998. Petőfi Művelődésiház

    VálaszTörlés