2009. október 15., csütörtök

Németh Virág

1985-ben született, dramaturgként végzett 2008-ban a Színház- és Filmművészeti Egyetemen.

Szerepei a Föld Színháznál:
Luise, Leni (A végítélet napja; 2009)
Lány (Világ Bölcse; 2008)
Királyné, Táltoskirályné (Taliga király, 2005, 2006)


Mi volt a legnehezebb a próbák során?
Amikor a táborban korán kellett kelni és nem volt rendes kávé
Mi volt a legszórakoztatóbb?
Folyamatosan szórakoztat, mikor megpróbálják megadni a hangot az énekléshez, és azt hiszik, egyszer csak sikerül eltalálnom. Köszi a bizalmat.
Mi volt a legabszurdabb dolog, ami történt?
Beleestem a saját díszletembe. Nem tudtam, hogy lyukas. Meg persze a megsavanyodott rizs. Az igazán abszurd volt.
Miben hasonlítasz és miben különbözöl a karakteredtől?
Nem igazán hasonlítunk, én szétszórt vagyok és lusta; és nem értek a reáltárgyakhoz sem. Talán csak abban, hogy igazságunk feltételezett tudatában erélyesebbek és őszintébbek vagyunk, mint kellene - és az sem zavar ebben, ha kiderül, mégsem volt igazunk
Ha a karaktered hirtelen hajótörést szenvedne egy lakatlan szigeten, mit csinálna, hogy érezné magát az első három órában?
Imádkozna, és nem értené, h miért őt sújtja az Isten.

Mi az a három szó, ami előszőr eszedbe jut az előadásról/darabról?
Kötelesség, alma, csend

Mit tanultál, mivel gazdagodtál a próbafolyamat és az előadások során?
Pl. hajlandó vagyok énekelni. Meg még ezer minden mással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése