2009. november 16., hétfő

Heiner Péter


1978 -ban született, informatikusként dolgozik.

Szerepei a Föld Színháznál:
Thomas Hudetz (A végítélet napja; 2009)
Fekete Sárkány, Fehér Sárkány (Világ Bölcse; 2008)
Antinoosz (The Journey of Odysseus, 2007)
Szakács, Huszonégyfejű (Taliga király, 2006)

Máshol:
Férj (Schnitzler: Körtánc, Beállítások Színtársulat; 2002 és 2006, r: Rudas Attila)
Róbert (Brecht: Koldusopera, Józsefvárosi Pódium; 1998, r: Rudas Attila)
Azolan (Laclos - Hampton: Veszedelmes viszonyok, Beállítások Színtársulat, 2005, r: Rudas Attila)
Ariste (Moliere: A tudós nők, Beállítások Színtársulat, 2003, r: Rudas Attila)
Rendőr (Szép Ernő: Május, Tetőtér Színtársulat, 2003, r: Rudas Attila)

Mi volt a legnehezebb a próbák során?

A görkorcsolyával és a tériszonnyal való küzdelem. A tériszony már régen megvan, a kori viszont csak tavalyelőtt óta, és nem vagyok még annyira menő, hogy ne jelentsen vele gondot az a fajta mozgás, amit a darab megkövetel.

Mi volt a legszórakoztatóbb?
Kimondhatatlanul élvezem, amikor több embert egyszerre kap el a tenni akarás; csodálatos dolgok születnek ilyenkor. Ebben a próbafolyamatban több ilyen is volt. Az előadás egysége sajnos sokat kivet magából, de ez mindig így van.

Mi volt a legabszurdabb dolog, ami történt?
A második szereposztás premierére megsavanyodott a rizs, amit a 6. jelenetben eszünk, ezt a második nagy falat közben tudtam meg. Valahogy kibírtam a jelenet végéig.

Miben hasonlítasz és miben különbözöl a karakteredtől?
Elég sok mindenben hasonlítunk, nekem is szokott problémám lenni a felelősséggel. A külsőségekre messze kevesebbet adok, a kötelességtudatom se az igazi. De legalább nem vagyok impotens:)

Ha a karaktered hirtelen hajótörést szenvedne egy lakatlan szigeten, mit csinálna, hogy érezné magát az első három órában?
Azt hiszem, miután feldolgozta a helyzetet, igen hamar és viszonylag felszabadultan nekilátna egy kunyhó építésének. Igény szerint túrná az orrát.

Mi az a három szó, ami előszőr eszedbe jut az előadásról/darabról? "Én ártatlan vagyok."

Mit tanultál, mivel gazdagodtál a próbafolyamat és az előadások során?
Elsősorban ún. élményekkel, ezeket mániákusan gyűjtöm. Minden próbafolyamat egy tanulási szakasz, rengeteg mindent megtud az ember magáról, engem az első pár előadás alatt rendszeresen érnek revelatív impulzusok, ha van ilyen szóösszetétel egyáltalán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése